A dream is your creative vision for your life in the future. You must break out of your current comfort zone and become comfortable with the unfamiliar and the unknown.
Denis Waitley
Dromen met Denis Waitley
Gepubliceerd in
Citaten: dromen, durven doen
mei 01 2013 A dream is your creative vision for your life in the future. You must break out of your current comfort zone and become comfortable with the unfamiliar and the unknown. Denis Waitley Tags:
Idealistisch volgens Carl Sandburg
Gepubliceerd in
Citaten: dromen, durven doen
mei 01 2013 I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way. Carl Sandburg Tags:
Expertise volgens Niels Bohr
Gepubliceerd in
Citaten: constructief falen
apr 30 2013 An expert is a person who has made all the mistakes that can be made in a very narrow field. Niels Bohr
Vrouwen aan de top volgens Loesje
Gepubliceerd in
Losse flodders
apr 29 2013
(N)ietszeggend volgens Plato
Gepubliceerd in
Citaten: omdenken
apr 29 2013 Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. Plato
Luchtfietserij volgens Russell Ackoff
Gepubliceerd in
Citaten: strategie
apr 28 2013 Most stated, corporate objectives are platitudes - they say nothing, but hide this fact behind words. Russell Ackoff Tags:
Optimistisch volgens Susan J. Bissonette
Gepubliceerd in
Citaten: motivatie
apr 27 2013 An optimist is the human personification of spring. Susan J. Bissonette Tags:
Luisteren volgens Stephen Covey
Gepubliceerd in
Citaten: persoonlijke effectiviteit
apr 26 2013 Most people do not listen with the intent to understand; they listen with the intent to reply. Stephen Covey
Processen en bedrijfsfuncties volgens IZO
Gepubliceerd in
Informatiemanagement
apr 26 2013 Een bedrijfsfunctie is een generieke, resultaatgerichte activiteit die een bijdrage (toegevoegde waarde) levert aan zijn omgeving. Bedrijfsfuncties vormen de basis voor (proces-)activiteiten en IT-voorzieningen. Een bedrijfsfunctiemodel is het geheel aan bedrijfsfuncties. Het model is inrichtingsonafhankelijk, het zegt dus niets over organisatie- en/of IT-inrichting. Een proces begint bij de vraag van een actor (klant of ketenpartner) en eindigt bij de levering van een product. Een proces bestaat uit een aaneenschakeling van activiteiten, waarbij elke activiteit in het proces is afgeleid (lees: een specifieke invulling geeft) van een bedrijfsfunctie. Anders gezegd: het uitvoeren van een proces komt neer op het het achtereenvolgens toepassen van één of meer bedrijfsfuncties. Bron: http://platform-izo.nl/site/wp-content/uploads/2012/11/20130118-Introductie-BFM-uitleg-methode.pdf
Kwaliteit volgens Jan Carlzon
Gepubliceerd in
Citaten: kwaliteit
apr 25 2013 |
Meer artikelen...
|
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |
If we are together nothing is impossible. If we are divided all will fail. Winston Churchill |
Het element Bij Managementboek.nl | Bol.com |