• Vergroot lettergrootte
  • Standaard lettergrootte
  • Verklein lettergrootte
Home Bluff Your Way Into... Processen volgens Riepma, Hedeman & Van Aken
Processen volgens Riepma, Hedeman & Van Aken

primair proces leverancier klanten

 

Het primaire proces vormt de kern van een organisatie. Het zijn de samenhangende activiteiten die resulteren in een product of dienst voor de externe klant. Vanuit het primaire proces bedient de organisatie haar klanten.

(...)

[Een] organisatie (ontleent) haar bestaansrecht aan het primaire proces. Dat wil zeggen: indien klanten de producten of diensten niet meer wensen, houdt het bedrijf op te bestaan.

Bron: Projectmanagement voor het HBO op basis van IPMA-D,  Roel Riepma, Bert Hedeman, en Teun van Aken

 

 

Laatst aangepast op zaterdag, 22 juni 2019 18:21  

 

Quality is not an act, it is a habit.

Aristotle

Banner

Archief

Lean boeken top 5

(maart 2016)
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

We hebben 135 gasten online
Artikelen

success eric ries solve customer problem

Banner
Banner

het betere werken denise hulst

Het Betere Werken!
De Schakel Tussen Gedrag, Vaardigheden En Resultaat
Denise Hulst


Bij Bol.com of Managementboek






Lean boekentips

Banner